På hemma plan!

Natten mellan torsdag och fredag koppla dom på elektroderna igen på Elsa och skulle göra en regestrering med puls, syre och andning. Jag kunde knappt sova inatt då jag bara låg och kolla på skärmen. Imorse vaknade jag tidigt och efter läkarronden skulle dom berätta om allt såg bra ut eller ej. Jag var super nervös hela morgonen och väckte Fredrik vid halv 10. Och klockan 10 kom läkarn in och kollade hennes övervakning över natten och allt såg bra ut. VI FICK ÅKA HEM! Vi packade ihop våra saker och gav Elsa 12 målet och fick det sista innan vi åkte. Elsa är fortfarande inskriven på avdelning och kommer vara det till typ beräknat datum. Vi kommer få hembesök 1-2 gånger i veckan då dom kollar vikt och sånt och vi kommer även åka in till Eskilstuna då och då, redan på Måndag faktiskt! Det känns så skönt och vara hemma! Jag och Elsa ligger just nu i soffan och väntar på att Fredrik ska komma hem med pizza! Nu ska vi bara njuta! 







Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh va skönt för er att få komma hem 💕 så söt hon är!

2013-10-11 @ 21:12:08
Postat av: Mormor

Välkomna hem!! Ta vara på tiden och njut. Kramar

2013-10-11 @ 21:14:15
Postat av: Isabell

Va härligt att allt är så bra och att ni nu får komma hem! :)
Hon är så söt, och Vilka fina kläder hon har på sig :D

Svar: Super skönt att få komma hem! :)
Simone

2013-10-11 @ 21:34:01
Postat av: JENNY

Välkomna hem! Hoppas allt är bra med er alla tre. Kramar :)

Svar: Tack :) kram!
Simone

2013-10-11 @ 22:17:38
URL: http://www.jennysoderlund.blogg.se
Postat av: Svärmor Annika

Grattis till hemresan!! Herregud vad stor nappen ser ut att vara! :-)

Svar: Tack :) nappen är en prematurnapp jag har köpt till henne. ;)
Simone

2013-10-14 @ 19:39:47
URL: http://maltezia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0