Att få andas.

Efter att ha varit hemma en sväng idag och gjort "måsten" så har Fredrik och Elsa haft en dag tillsammans. Att bara få välja låt i bilen och höja till max var så skönt! Man blir knäpp i huvet av alla larm som går på Elsas övervakning. Både jag och Fredrik behöver åka hem och andas och bara få slappna av ibland! Men att komma tillbaka till sjukhuset är så skönt och rätt. Jag har saknat dom båda lika mycket! 

Efter att Elsa tog sitt första bad ikväll så blev hon helt slut. Så nu ligger hon på mitt bröst och sover och jag kollar bonde söker fru! 



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh så mysigt! Förstår att det första badet var en stor och ansträngande upplevelse för Elsa, förstår också att du och Fredrik behöver komma ifrån emellanåt. Kram

Svar: Badet hamna på film :) ja, på lördag är det Fredriks tur :)
Simone

2013-09-25 @ 20:43:01
Postat av: Mormor

Vad mysigt. Ni är så duktiga alla tre. Ser fram emot lördag, att få träffa mormors "gryn". Kram

Svar: Tack 😊
Simone

2013-09-25 @ 20:50:57
Postat av: Emelie

Finaste mamman! <3

Svar: Tack 😘
Simone

2013-09-26 @ 03:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0