Fredags mys.

Efter att ha suttit med skruttan i 5 timmar och myst så tog hungern över så vi pussade hejdå och hon fick sova vidare i kuvösen. Vi hämtade ut ett parkeringsintyg förut på dagen så vi slipper springa och köpa nya biljetter till bilen hela tiden. Det kommer bli dyrt i längden så detta blev perfekt! När vi kommer ut till bilen så visar det sig att någon har backat på våran bil! Jag höll på och explodera! Jag känner liksom att det var droppen. Jag orkar inte hålla på med det här också! Så Fredrik ringde vårt försäkringsbolag och fixade med dom. Jag är glad att hon lämnade en lapp men hon ska nog vara glad över att det var Fredrik som ringde henne! Nu har vi precis ätit och ska ha lite fredags mys med chips och film i sängen. Sen ska vi gå ner och pussa skruttan godnatt! ♥

Igår var vi hemma hos Fredriks farmor och farfar och hämtade massor av matlådor som Fredriks farmor har lagat. Hon är guld! Så ikväll körde vi på potatisgratäng och rostbiff och det satt fint!


Kommentarer
Postat av: kasunic

Fyfasen vilken otur ni har :/ hoppas de löser sig med bilen. Mys massa och ha det så bra. Vi längtar tills vi får träffa lilla Elsa :) Pontus hälsar!

Svar: Ja, det känns som vi har det ibland ;) Elsa längtar efter att få träffa er :)
Simone

2013-09-06 @ 22:47:19
Postat av: Svärmor Annika

Ähh vad är en liten buckla mot en liten Elsa bebis!! :-) Inget o hetsa upp sig för en buckla. Hon backade säkerligen inte på er bil med avsikt!

2013-09-09 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0