Newbie.

Några dagar efter att Elsa föddes så hängde jag på alla möjliga klädsidor på internet och bara sukta efter kläder till henne. Men Fredrik tyckte att vi skulle nöja oss med kläderna vi hade hemma och att vi kommer säkert få kläder av folk. Men efter att ha fått "ta 3 betala för 2" och "20% rabatt" på kappahl och en sen kväll uppe så "råkade" jag klicka hem 4 plagg och slapp frakten dessutom. Vilket klipp! När paketet kom på posten blev både jag och Fredrik nöjda. Vi hoppas att Elsa blir det med! 







Kommentarer
Postat av: Mormor

Oh, vad fin hon kommer att bli!

Svar: Ja! En fin tjej ska ha fina kläder 😉
Simone

2013-09-21 @ 18:12:09
Postat av: kasunic

Går de bra för er?:) hur mkt väger hon nu?:)

Svar: Det går upp och ner, känner att jag inte vill skriva det här. Idag vägde hon 1762, börjar bli en stor tjej :)
Simone

2013-09-23 @ 21:26:52
Postat av: kasunic

Okej förstår! Ojoj, då går de ju åt rätt håll iaf :) Själv så va vi och vägde Thilda idag, hon hade gått ner i vikt :/ men väger nästan 9kg, lite skillnad från lilla Elsa, hihi! Hur länge blir ni kvar på sjukan? Vi väntar spänt på att få se Elsa i verkligheten. Kram

Svar: Usch då. Men det är nog bara tillfälligt, hon vänder nog ;) eventuellt kommer vi få åka hem med Elsa i v35 och idag gick hon in i v33. Så ett tag kvar, men jag hoppas hon sköter dig nu! :)
Simone

2013-09-26 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0