På hemma plan!

Fredrik skulle spela match idag och lill tjejen behövde sola idag igen. Så efter frukost så tvättade vi Elsa, byte blöja, vägde och matade henne. Sedan pussade vi hejdå och åkte mot Katrineholm. Vi åker tillbaka senare i eftermiddag eller kväll. Det gör lite ont i hjärtat men det är så skönt och komma hem och bara få vara hemma. Fredrik åkte vid 1 för att spela match och jag har suttit i soffan och kollat på program jag har missat i veckan. Nu ska jag packa upp det vi köpte på Ikea samma dag vi åkte in med sammandragningar till förlossningen och klippa bort alla lappar på kläderna vi har köpt när lill tjejen låg i magen. Jag sitter och små skrattar lite. Vi var oroliga att vi kanske hade köpt för mycket i storlek 50 för att "pyret" kanske var för stor för dom kläderna. Och nu är storlek 50 för stort för henne! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0