Måndag och ny vecka!

Efter en kanon bra helg som bestod av premiärgrillning, toalettrumsfix och taco/spelkväll hos Fredriks bror och fru. Helgerna betyder vi tar varsin natt och jag får mer sömn. Men den här helgen så blev det ej så. Vi kom i säng alldeles försent båda kvällarna. Inte minst sagt i Lördags, jag tror vi klev innan för dörren här hemma kl 1 och då somnade jag snabbt men kl 6 vaknade Elsa och dagen började alldeles för tidigt enligt mig.
 
Charlie var här igår och fixade elen i köket och han ska göra klart det sista idag. Då är köket helt klart! I Fredags var vi iväg och lämnade in bordet som vi (Fredrik har byggt, jag har typ hållt i!) på målning. Dom visste ej när dom skulle bli klara med det. Men när det kommer på plats här hemma kommer det komma före och efter bilder på det vi har renoverat. Lilla toaletten ska få nytt golv och sen är det också färdigt. Då kommer det bilder på det också. Så håll ut ni som är nyfikna! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken liten prinsessa!!

2014-04-07 @ 18:44:48
Postat av: Mormor

Vilken liten prinsessa!!

2014-04-07 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0