Sömn.

Sömn är det brist på som småbarnsförälder. Men på något konstigt sätt så orkar man trotts man bara har sovit några timmar ibland. Helt otroligt hur kroppen ställer in sig när man har skaffat barn! Igår kväll blev det väldigt sen kvälls träning för min del. Fredrik kom hem från fotbollsträningen och jag åkte till gymmet kl 21. Klev innan för dörren här hemma kl 22 och var hur pigg och svettig som helst och tog ett skönt bad! Det är flera veckor sen jag tog ett bad. Sen kröp jag ner i sängen klockan var strax efter 23 och somnade direkt! Kl 04:45 tyckte Elsa det var dags och gå upp. Jag var så trött! Var länge sen jag var såhär trött. Efter 1 timme och försökt fått henne och somna om så gav jag upp! Men nu när jag höll på i köket och Elsa låg i babygymmet så hörde jag att hon började bli trött. Jag gick och bäddade hennes säng och när jag kommer tillbaka i vardagsrummet för att hämta henne så sov hon! Ibland somnar hon på 2 sekunder och ibland tar en nattning över en timma. 




Kommentarer
Postat av: Mormor

Envisa lilla Elsa!

2014-04-11 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0