En fyra blir en femma.

Igår tog vi ner allt som skulle ner och idag har Fredrik byggt upp så mycket som han har hunnit och jag har ångat ner tapet och bredspacklat. Det känns i kroppen kan jag säga! Min pappa och Fredriks mamma har hjälpt till idag, vi är så tacksamma!
 
Lägenheten är en fyra men vi gör om den till en femma. Vi får då 4 sovrum men ett av sovrummen blir ett matrum då vi ska ha köksö i köket. Matrummet har jag satt tänderna i. Renoveringstapet ska upp på en vägg som inte går att bredspackla och sedan ska färg på tak och väggar och nytt golv ska läggas. Så det är inte så mycket kvar att göra. Känns så skönt och kul!
 
Imorgon kl 8 går bilen mot Norrköping till Bauhaus för att köpa färg, golv m.m. Sen kör vi som vanligt!
 
Lägenheten som vi köpte den, en fyra.
 
Lägenheten som vi har gjort den idag, en femma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad finurliga ni är, jättesmart!!

2014-02-13 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0