Gräsänka.

Här sitter jag i soffan med en kopp varm choklad och kollar på tv med en sovande Elsa bredvid mig. Fredrik ringde nyss och sa att tiden drar iväg och han kommer nog inte hem förns efter 24. Japp, han jobbar över! Inte lite heller och sedan börjar han 7 imorgon bitti igen. Hur orkar han! Skönt att han bara jobbar 2 dagar nästa vecka så man hinner träffa varandra lite i galla fall. Jag och Elsa åkte mot Vingåker imorse och första stoppet blev att överraska morfar med att komma och hälsa på honom på jobbet! Och sedan åkte vi vidare till Elsas farmor där vi kom hem ifrån för någon timme sedan. En bra dag! En trött mamma i soffan och här kommer jag spendera kvällen. 




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser väldigt gott ut!

Svar: Det var väldigt gott :)
Simone

2014-02-05 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0