Nu börjar det närma sig!

Idag är det den 2 Februari och det betyder att det är 10 dagar kvar tills vi ska skriva på det sista och köpa våran andra bostadsrätt! Dom här sista 10 dagarna ska det packas, planeras och ringa om hemförsäkring, bredband m.m. Vi båda längtar så mycket! Jag vet inte hur många gånger vi säger till varandra "Jag vill flytta!" per dag. Den 1 December var vi i lägenheten sist och kollade en sväng. Men man glömmer bort så fort. Så det ska bli spännande och se hur allt ser ut igen. Imorgon när vi ändå är i Linköping ska vi till IKEA för att kolla in kök en sista gång innan vi gör en beställning. Vi har velat fram och tillbaka hela tiden. Men jag är säker på hur jag vill ha det men inte Fredrik. Bäst och åka dit och övertala honom en sista gång!
 
Våra kroppar bara skriker efter att få renovera, använda kroppen, huvet och självklart inreda! I snart 2 år har vi legat på "latsidan" då våran lägenhet är färdig. Ska bli så kul!
 
Jag när vi slet ut det gamla köket i våran nuvarande lägenhet! (jag kommer nog aldrig bli blond igen!)
 
Såhär levde vi sist när vi renovera. Kommer inte hända denna gång då vi kör ett rum i taget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0