Vi tackar för en bra helg!

Helgen börjar lida mot sitt slut. Men vi har nog haft bästa helgen på länge! Vi har bara ätit gott och gjort det som vi har haft lust till. I Fredags startade vi med hemma gjord plankstek med oxfilé, så gott! Igår kväll var vi i Vingåker och åt på resturang med några, så gott och trevligt! Elsa har även sovit så himla bra den senaste dagarna men inatt slog nog allt. Hon somnade kl 24 som alltid och sov till halv 7 och ville ha mat och sedan somnade hon om och vaknade kl 9 som hon brukar. Fredrik gick då upp med henne och skulle byta blöja så vi kunde ha morgon mys. Jag somnade dock om och vaknade kl 11:30!!!!! Fredrik och Elsa hade då stängt dörren om mig och haft morgon mys själva i soffan. Så himla underbart och vara så utsövd! Elsa åt alltså 1 gång på 12 timmar, har aldrig hänt förut och jag hoppas det kommer hända fler gånger! Ikväll slår jag till med brakmiddag till min underbara sambo, pulled chicken och vitchoklad pannacotta till efterrätt! 

Från imorse, snygg morgon frilla på morsan jag vet! 

Plankstek från i Fredags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0