Imorgon flyttar Elsa! ♥

Idag har jag målat Elsas rum. Det blev så fint! Nu över natten ska rummet vädras så det inte luktar målar färg. Sen ska elementet målas imorgon. Sen ska alla möbler in och Fredrik ska skruva upp allt jag säger till om! Det kommer bli så fint och bra. Ska bli spännande och se hur hon sover i eget rum. Jag är lite små nervös och gillar inte riktigt att hon inte är i sängen bredvid mig! Men vi stör varandra alldeles förmycket. Så detta blir det bästa! 

Detta har jag pysslat med ikväll när Fredrik har spelat match och Elsa har sovit! Ett par rusta ugglor fick en omgång färg som planen redan var när jag köpte dom. Och det blev lika fint i verkligheten som i mitt huvud! 

Innan

Efter

Tillomed sambon sa "fan vad fint det blev!" Bra betyg alltså!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, vilka fina ugglor!!

Svar: Visst är dom! :) Tänk vad lite färg kan göra så mycket, blir helt nya saker!
Simone

2014-06-05 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0