Gokväll!

Mina timmar på dygnet räcker inte till eller så räcker inte min energi till allt jag vill eller måste! Jag skulle behöva sova 24 timmar och ladda upp batterierna. När klockan slår 18 är jag så trött, har huvudvärk och oftast hungrig. Jag vill vara en bra sambo, mamma, vän, dotter mm. Efter att ha haft planer för varje dag och träffat alla möjliga olika människor, nya som gamla. Så har vi inga planer för morgondagen! Så skönt! Sova, promenad och soffmys står på schemat. Det ska bli så gott att sova förmiddags luren tillsammans med Elsa! Jag hoppas verkligen hon vill sova den imorgon. Nu vet ni att jag typ lever! 


Elsa från en pause i solen på promenaden igår. 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Att vara småbarnsmamma är en intensiv och krävande tid och vi är många som kan vittna om hur sliten man kan vara. Vet att du gör ett väldigt bra jobb på alla fronter och man behöver inte vara så duktig. Du är bra som du är och det är helt ok att låta allt stå tillbaka så att du bara tänker på dig själv och Elsa. Låt hemmet förfalla, låt släkt och vänner vänta och bara vila ❤️. Kram

2014-03-26 @ 07:21:13
Postat av: Mormor

Strunta i en del måsten, allt måste inte vara perfekt och du är både en bra sambo, dotter och mamma. Ta hand om er alla tre, småbarns tiden kommer inte tillbaka. "Carpe diem" - fånga dagen kram från en stolt mamma och mormor.

2014-03-26 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0