Lördag.

Vilken härlig dag! Och vilket väder dagen bjöd på! Fick sovmorgon till kl 10 och sedan blev det en mysig frukost med mina hjärtan. Sedan gick vi över till Charlie och Maria och där bestämde vi att vi skulle sätta oss på gården och lägga puzzel och äta fruktsallad i solen. Fredrik och jag tog en kvällspromenad efter maten också. Sedan har jag försökt fått ihop det där jäkla puzzlet på tusan bitar. Så svårt! Elsa är förkyld igen! Igår natt vaknade hon kl halv 12 och va vaken till 2 och hosta och var ledsen. Nu sover hon sött och jag hoppas hon fortsätter med det hela natten då det är min natt. Hoppas morgondagen erbjuder lika fint väder! Godnatt och tack för denna dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0