fredag

nu ligger jag hemma i sängen med pyjamas och tända ljus.
kotte är hemma hos anton, han ska lana där över helgen.
kanske kommer sen en skymt av honom på måndag kväll. ;)
ihelgen har jag praktik, jag har valt det själv för att slippa jobba på lovet.
det är fett skönt! ska gå med emeli och hennes handledare.
det kommer bli en rolig praktik helg med emeli & alexandra.
imorgon efter praktiken vid halv 4 ska jag åka till mamma,
vi ska äta gott och spela spel. och bara mysa!
på söndag och måndag ska jag jobba kväll.
sen på tisdag är det min sista dag, sen efter det drar jag till vingåker.
kommer hem fredag eftermiddag, ska umgås med syster och få lite kunskap.
på lördag sen är det högskoleprovet. så på söndag ska jag plugga!
jag är sjukt trött just nu, ska snart sova. ska upp imorgon kl kvart i 6.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0