måndag

Nu har jag precis blivit klar med tvätten. Sitter i soffan och kollar på tv. Ska snart sätta igång och packa! Veckan är fullspäckad. Och jag gillar det! Det som är tråkigt är att Fredrik och jag bestämde att vi skulle ut och äta imorgon kväll eftersom jag jobbade kväll igår när han kom hem och ska jobba ikväll igen. Men det sket sig. Fick nyss ett sms av honom. Han ska jobba imorgon kväll. Det sög! När ska vi hinna prata om flytten? Nu har jag bestämt själv när det blir dags! Men han vill bara flytta så fort som möjligt. Så han blir bara glad.

Här kommer min vecka;

Tisdag; jobba 7-14, åka till svärmor och hämta saker, åka till lägenhet och fixa.

Onsdag; jobba 7-15, fixa i förrådet, åka till soptippen, spinning på kvällen.

Torsdag; Fixa i lägenheten, köra saker.

Fredag; Köra saker, sedan på kvällen blir det att fira pontus & jesper som fyller 20.

Lördag; Åka till ikea, hem och skruva ihop möbler.

Söndag; Flytta möbler till nya lägenheten.

Måndag; Köra dom sista kartongerna, och sedan kommer pappa och kör dom sista möblerna. Sova i nya lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter hur kul som helst. Hur stor är nya lägenheten?

Jag längtar som tusan tills jag får flytta in i maj i min lya.



kram

2011-02-01 @ 08:58:52
URL: http://veronica-akindoflove.blogspot.com
Postat av: Simone

Den vi bor i nu är på 46 kvm, och den vi ska flytta till är på 60 kvm. Så det blir skillnad! :) det är så kul och flytta!

2011-02-02 @ 06:38:29
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0