Godnatt!

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min fina sambo! Jag kommer nog inte somna förns efter 12. Men det är så sjukt skönt och ligga i sängen och kolla på film innan man somnar. För bara när jag lägger mig ner så hostar jag. Sjukt jobbigt! Låg 3 timmar inatt och bara snurrade och hostade så jag trodde jag skulle spy. Väckte Fredrik ett x antal gånger inatt. Stackare! Dessutom har jag smittat honom, så han är också snorig. Men inte fått min hosta än! Hoppas jag slipper hostan inatt och får sova gott en hel natt!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Hej :) Tack så jätte mycket!

Bänken kommer från Bestå (ikea) och är i tre delar. Skåp med två st lådor, x3. Det är ju en serie som man kan kombinera lite hur man vill! olika färger etc.

Men vi har valnöt, och vita högglans luckor. Sen har vi köpt en vit skiva att lägga på över (annars är även den i valnöt). Kram!

2012-03-07 @ 09:13:19
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0