Sovrummet.

Perfekt väder för att plocka här hemma. Efter jag hade ätit frukost så vet jag inte vart energin kom ifrån. Men jag flyttade om i sovrummet så som vi har tänkt ha tills pyret kommer. Spjälsäng ska stå där barnvagnen står och sedan ska en byrå in köpas. Barnvagnen ska flytta till hallen när det är dags för spjälsäng att flytta hem till oss. Mycket golv yta blev det i sovrummet nu och det kan nog behövas! Jag har skurat varenda list i sovrummet. Det behövs när man flyttar runt bland möbler. Sedan har jag lagt undan jeans som jag inte kan ha just nu. Dom får hitta tillbaka till min garderob när pyret är ute. Sedan har hela lägenheten blivit dammsugen och fin! Fredrik kommer nog slå baklänges när han kommer hem ikväll, då han sa igår att jag inte ska hålla på och styra själv. Men när energin finns så måste man utnyttja den!
 
 
 
På våran säng hylla över huvudet så har vi tre bilder på pyret inramat. ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så fint du gjort💗

Svar: Tack Pernilla :) det blev bra med plats till pyret när man flyttade om lite ;)
Simone

2013-07-10 @ 20:04:00
Postat av: Emelie

Vad fint ni har det hemma! Verkligen välstädat:D

Svar: Tack Emelie :)
Simone

2013-07-10 @ 22:19:07
URL: http://emelieolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0